Zarejestruj się Zobacz instrukcję

Włącz wiedzę
w swoim czasie

tevamed Zarejestruj się
na wizytę

Konsultant Teva, skontaktuje się w celu ustalenia dogodnego terminu wizyty

Zarejestruj się
tevamed Sprawdź jak dołączyć do spotkania

Zobacz jak łatwo uczestniczyć w Wizycie Online

Zobacz instrukcję

Zarejestruj się na spotkanie

Twoje dane są bezpieczne. Możesz je w każdej chwili zmienić lub usunąć.

Formularz wysłany! Wkrótce odpowiemy na Twoją rejestrację.

Jak dołączyć do spotkania?

lub pobierz instrukcję
Wybierz urządzenie
iOS
Android
Komputer

Najczęściej zadawane pytania

Uczestnictwo w Wizycie Online
Czy wymagane jest ściągnięcie dodatkowego oprogramowania do realizacji spotkania?
Tak, jeżeli korzystasz ze smartfonu.  Wymagane jest wtedy pobranie aplikacji Veeva Engage. W przypadku użycia komputera stacjonarnego/laptopa wizyta realizowana jest w przeglądarce internetowej bez konieczności pobierania dodatkowych programów. 
W jaki sposób sprawdzić czy korzystam z najnowszej wersji aplikacji Veeva Engage.
Zachęcamy do zapoznania się z instrukcjami aktualizacji aplikacji (link) na urządzeniu iOS oraz Android. Zalecamy włączenie automatycznych aktualizacji w sklepie App Store /Google Play - wtedy będziesz mieć pewność, że aplikacja jest aktualna.
Co mogę zrobić w przypadku gdy nie widzę oraz nie słyszę prowadzącego wizytę?
Upewnij się czy zezwoliłeś na dostęp do kamery oraz mikrofonu.  Jeżeli używasz aplikacji Veeva Engage, sprawdź na dole ekranu czy udostępniłeś kamerę oraz mikrofon. Jeżeli tak, możesz sprawdzić dodatkowo w ustawieniach przy aplikacji Veeva Engage czy jest nadany dostęp do mikrofonu oraz kamery. Zachęcamy do zapoznania się z filmem instruktażowym (link), gdzie znajduje się informacja w jaki sposób to zrobić.
Czy mogę przekazać zaproszenie z linkiem innym osobom?
Zaproszenie na Wizytę Online jest unikalne i nie powinno być przekazywane innym osobom. Jeżeli chcesz aby do spotkania dołączyły inne osoby, należy zgłosić to Konsultantowi Teva, który wyśle odpowiednie zaproszenie.
Czy Wizyta Online jest nagrywana?
Wizyty Online realizowane w Veeva Engage, przez Konsultantów Teva,  nie są nagrywane.
Czy mogę pobrać prezentację wyświetlana podczas wizyty?
Nie. Prezentowane materiały mogą zostać dostarczone przez Konsultanta Teva po zrealizowanej Wizycie Online.
Jak uniknąć „pogłosów”, kiedy w jednym pomieszczeniu kilka osób uczestniczy w zdalnym spotkaniu na różnych urządzeniach?
W tej sytuacji najlepszym rozwiązaniem będzie korzystanie z zestawu słuchawkowego przez każdego uczestnika Wizyty Online. Jeśli warunek ten nie jest możliwy do spełnienia, niepożądanych dźwięków unikniemy  pozostawiając  aktywny mikrofon tylko na jednym z urządzeń pozostających w pomieszczeniu.
Prywatność i bezpieczeństwo
Czy spotkania za pomocą Veeva Engage są bezpieczne?
Tak. Veeva Engage wykorzystuje szereg funkcji które zapewniają pełne bezpieczeństwo (m.in. szyfrowanie połączenia internetowego podczas Wizyty Online).
Czy spotkania w Veeva Engage są zgodne z punktu widzenia RODO?
Tak. Podczas Wizyty Online, Veeva Engage wykorzystuje tylko te dane, na które została udzielona zgoda zgodnie z wytycznymi RODO.
Jak dołączyć do spotkania
W jaki sposób mogę dołączyć do wizyty?

Do wizyty można dołączyć korzystając z telefonu z systemem Android (np. Samsung, Sony, LG, Xiaomi), iOS (iPhone) lub laptopa, czy też komputera stacjonarnego. We wszystkich przypadkach konieczne jest podłączenie do internetu. W przypadku korzystania z telefonu konieczna jest instalacja aplikacji Veeva Engage.  Gdy korzystasz z laptopa lub komputera stacjonarnego wystarczy standardowa przeglądarka internetowa. Zalecane jest użycie przeglądarki Google Chrome, która umożliwia transmisję zarówno dźwięku jak i wideo. Można korzystać również z innych przeglądarek (np. Edge, Firefox, Safari ), jednak wtedy dźwięk powinien być zestawiony za pomocą tradycyjnego połączenia telefonicznego.

Za pomocą której przeglądarki można realizować wizytę na komputerze stacjonarnym/laptopie?
Najbardziej optymalnym jest korzystanie z przeglądarki Google Chrome. Pozostałe przeglądarki, w swoich aktualnych wersjach, również obsłużą spotkanie – konieczne będzie jednak zestawienie dźwięku za pomocą tradycyjnego połączenia telefonicznego.
Dlaczego nie mogę dołączyć do wizyty?
Upewnij się, że posiadasz aktualną wersję aplikacji Veeva Engage na swoim smartfonie. Zachęcamy do zapoznania się z instrukcjami realizacji wizyty
Czy do realizacji spotkania wymagane jest hasło?
Tak. Do realizacji wizyty niezbędne jest hasło oraz identyfikator wizyty (składający się z dziesięciu cyfr), które posiada Konsultant Teva. W przypadku gdy logowanie odbywa się poprzez link z zaproszenia e-mail otrzymanego od Konsultanta Teva, identyfikator podstawi się w odpowiednie miejsce automatycznie. W pozostałych przypadkach, identyfikator należy wprowadzić ręcznie.